Thursday, February 12, 2009

SINAR PAGI.......I Follow....

  • Macam biasa setiap pagi, sambil bersiap nak pergi ke pejabat aku mesti layan mendengar siaran SINAR.FM.

  • Seronok dengar celoteh, Krill, SY & Kak Engku. Kekadang buat aku gelak sendiri dalam bilik aku.

  • Tapi pagi ini, aku dengar tentang topik berkaitan pengalaman di luar negara.

  • Antaranya, makan ais krim waktu musim sejuk di Liverpool, pengalaman naik teksi motorsikal di Batam, Indonesia dan lain-lain.

  • Lagi satu yang aku teringat, si isteri dan anak mengikut si suami pergi ke Paris kerana ada mesyuarat di sana. Katanya si isteri, anaknya akan menangis bila orang lain ganggu dia tapi masa di Paris terjadi sebaliknya.

  • Si anak pula mengganggu 'mat salleh' di sana. Macam-macam....

  • Tapi apa pun, benarlah pepatah Melayu - Hujan emas di negara orang, hujan batu di negeri sendiri.

  • Sambil terus melayan Sinar.FM, terlintas dalam kepala otak minda aku - Bila aku nak travel oversea lagi?

  • Aku harap mungkin hujung tahun ini aku nak pi bercuti lagi.

  • Teruskanlah dengar Sinar.FM. Semoga membuatkan hati anda sentiasa ceria bila masuk pejabat.

3 comments:

AkubukanSofiaJane said...

sinar fm....i folo..

jiji najiy said...

kadang2 i follow gak
hikhik... tym2 jiwang karat


p/s : nnt kte link2 yea

Baijat said...

I follow selalu....