Sunday, February 22, 2009

Setelah seminggu berlalu......

  • Aku minta maaf pasal tiada nukilan, tulisan serta catitan untuk blog aku untuk seminggu lepas. Tiada ruang masa untuk blog aku ini.

  • Ada benda aku nak kongsi dengan pembaca tetapi kerja hakiki tetap jadi keutamaan aku.

  • Tambahan pula, sepanjang minggu lepas aku telah berada di Kemaman selama 3 hari. Kalau ikutkan hati, tak mahu aku ikut pergi ke sana sebab memikirkan kerja yang serba serbi tak selesai lagi di pejabat. Tak mengapalah, bukan kena keluar duit belanja sendiri.

  • Yang seronoknya, dapatlah pekena satar yang terkenal di Kemaman.

  • Kami sepasukan menikmati juadah itu di warung Aziz Satar. Jangan terkejut ada kedai dinamakan sebegitu. Memang sedap satar di kedai tu.

  • Kedai tu banyak berubah. Paling ketara sekali, tandas kedai tu.

  • Hampir setahun aku tidak sampai ke kedai itu. Kali terakhir aku pergi ketika ada lawatan tapak ke Dungun.

  • Masa tu ramai sangat orang datang. Maklumlah, sehari selepas PRU 12. Orang balik mengundi.

  • Banyak benda aku terlepas nak buat setelah dirancang dengan teratur.

  • Antaranya ragbi, rupa-rupanya depa dah mula dengan fitness session.

  • The most tough and challenging my mental physical is 2.4km. Am I ready?

  • Entahlah, mahu tak mahu kena hadapi juga. Kalau dah minat, tolak ketepi segala sifat negatif. Yang penting buat dulu.

  • Aku harap minggu ini, aku dapat sertai training dengan mereka. Dah 3 minggu tak turun padang.

No comments: