Wednesday, January 14, 2009

Rabu yang serba kelam kabut

Tiada apa yang dapat aku katakan lagi. Malam tadi yang penuh kesabaran dek telatah printer yang seolah meragam2 direhatkan setelah siang hari berhempas mencetak laporan yang banyak2 set untuk pembentangan esok hari. Ditambah pula permintaan bos yang menyuruh menemani office mate aku ke Terengganu. Bertambah kelam kabut aku lagi. Dalam benak fikiran aku, kenapa la aku mengikut arahan bos aku sedangkan aku sendiri kepenatan akibat kurang tidur semalam. "Takpela" - ofis punya pasal aku turutkan. Kalut aku balik ke rumah mempersiapkan apa yang patut, tengok kereta OK ke tidak. Maklumlah hendak berjalan jauh. Maka datanglah aku ke ofis semula untuk ambil officemate aku beserta benda yang hendak dibawa. Dimaklumkan aku bahawasanya diriku tidak perlu ikut sebaliknya orang lain yang ganti tempat aku. Termaktub sudah Rabu yang serba kelam kabut.

1 comment:

AkubukanSofiaJane said...

janganlah guna font kaler biru.berpinor mate teman negoknye.nak bace pon merangkak2..grafik jat, biru ngn itam xsuit..hehe...ko ni pekerja harapan r jat...menurut perintah..