Wednesday, January 7, 2009

2nd day in the office for year 2009 ......

Hari ini merupakan hari kedua aku bekerja dalam tahun 2009. Setelah hampir 10 hari tidak mengadap PC kat pejabat, akhirnya aku kembali ke dunia kerja aku. Lepas balik kampung dan kemudiannya ke Johor Bahru, aku rasa sedikit refreshment dalam diriku. Dua kali tahun baru, tapi azam aku tetap sama..... memperbaiki diri sendiri. Berkaitan azam itu, sukacitanya ada satu alkisah. Selepas makan tengahari, aku melintasi sebuah kedai buku berdekatan pejabat Harakah & 7 Eleven kat Jalan Pahang Barat, aku nampak satu sun blocker yang tergantung berbunyi begini :

" Semoga Hari Ini Lebih Baik Daripada Semalam"

InsyaAllah Semoga Dimakbulkan oleh Allah S.W.T.

1 comment:

AkubukanSofiaJane said...

yup.begitu jua azam aku tahon baru ni.hari ni lbih baik dari semalam..