Sunday, April 25, 2010

Ketagihan Yang Tegar



Kalau orang bertanya game apa yang aku suka main, jawabnya FIFA. Dari zaman habis sekolah sampai sudah bekerja dan mahu sambung belajar lagi pun tidak pernah berubah minat aku kepada game ini. Bagilah pada aku game Need for Speed atau Counter Strike, game FIFA tetap jadi nombor satu.

Yang best sekali, PC Tuntung pun aku tumpang layan main game FIFA.

Masa aku habis diploma kemudian sambung kerja, malam hujung minggu tidak pernah aku lekat di rumah. Kalau nak cari aku, cukup senang - CC. Dari pukul 12tengah malam sampai Subuh aku melekat main FIFA. Dari FIFA 05 sampai FIFA 10, aku main. Yang bestnya, ada 2 orang apek (kerja sebagai pemandu teksi) datang bertenggek menyaksikan kelincahan aku beraksi dalam permainan FIFA. Mereka akan jadi penonton setia aku.

Sekarang ini, aku tiada penyokong setia lagi sebab sudah setahun lebih aku tidak main di CC. Ketagihan masih ada lagi, cuma aku sekarang banyak beraksi di dalam rumah sahaja. Menghadap PC sendiri sambil main FIFA.

p/s: Mungkin aku ni kaki bangku, sebab itu aku cuma tahu main bola sepak dalam PC. Selain itu, aku tahu main ragbi sahaja.

2 comments:

Mohammad Al-Aiman said...

fifa mmg buat aku pon ketagih
ang terar main ka?
xpa
smbg blajaq nnt aku bwk ps2 utk ang
hahaha
=D

Baijat said...

PS2 aku dah tinggalkan....
Dah lama x main.....